Over het project
Naar aanleiding van een kennismakingsgesprek onderzoeken wij de doelgroep. Dit doen wij aan de hand van verschillende thema’s zoals branche, merken, plaatsen, channels etc. Hiermee zorgen we ervoor dat de advertenties de juiste doelgroep bereiken met een hoog engagement. Met alle verzamelde informatie maken wij een advertentieplan. In dit plan beschrijven wij wat voor advertentie(s) we willen maken en wat er nodig is om deze advertentie(s) live te zetten. De advertentie(s) kunnen op verschillende doelen gericht zijn zoals: meer views, meer subscribers, maar ook bijvoorbeeld gericht op landniveau. Binnen de advertentie(s) voeren wij testen en optimalisatie werkzaamheden uit om erachter te komen wat de best mogelijke resultaten geven.
In samenwerking met DJ Act of Rage laat deze case de mogelijkheden zien omtrent adverteren met video-advertenties op YouTube. Het doel is groeien; in views, in subscribers en in populariteit. Met de juiste doelgroep in combinatie met de juiste video’s samengevoegd in een advertentie vergroot jij je online aanwezigheid, trek je een breder publiek en profiteer je van meer views en subscribers.